zondag 17 november 2013

OOTD #1

Zoals elke zondag gaat, gingen mijn familie en ik net na de middag naar het bos. Sinds gisteren is het heel mistig. Het perfecte Sinterklaas weer, naar mijn mening. Helaas kon ik gister en de intocht van de Sint niet kijken, want ik was de gehele dag op het werk. Achja, geld is ook welkom. We kunnen niet alles hebben in het leven, hè. Ik heb vandaag een OOTD met een prachtige herfst achtergrond.
Ik draag een shirt met de tekst VOGUE erop. Deze heb ik op Ebay gekocht. Mijn legergroene parka met faux luipaarden voering heb ik vorige jaar bij de Zara gekocht. De bordeaux rode legging moet nog te verkrijgen zijn bij de New Yorker. En de schoenen met studs zijn uit een winkel in Lille(Frankrijk). Oh, en mijn bril is van Ray Ban.

Binky volgt mij altijd in het bos, dus het is onvermijdelijk om hem niet op de foto te krijgen.  

En hier had ik hem te pakken. Hij lijkt echt doodsbang, haha! 

Een heerlijke, comfy outfit voor een mistige zondag. Ik ben net door mijn vader aangewezen om te openhaard in de gaten te houden. Dus dat ga ik nu doen terwijl ik mijn rooibos thee opdrink. Nog een hele goede zondag!

Liefs,
Masha

Geen opmerkingen:

Een reactie posten