zondag 10 november 2013

Zondagse trip naar het bos

Wat begon deze dag vreselijk. Bakken met regen kwamen uit de hemel. Naarmate de dag vorderde klaarde de lucht op en hadden we ineens een strak blauwe lucht. Ik ging met mijn familie naar het bos. Dit is een traditie, die elke week word uitgevoerd. Nu ik veel meer 'echte' vrije tijd heb, ga ik elke keer mee. Geen dikke stapels boeken waar ik doorheen moet komen, maar een wandeling in het bos. Heerlijk! Elke week vergeet ik mijn camera op te laden en loop ik heel wat mooie foto's van rode paddenstoelen met witte stippen mis. Maar deze keer was ik voorbereid en nam ik mijn opgeladen camera mee. En dit is het resultaat.

Alle paddenstoelen zijn langzaam aan het verdwijnen, maar ik vond er nog een paar op een boomstronk.  
 Mijn hondje, Binky, die heerlijk op een tak zit te kauwen. Hij is vooral fan van de veel te grote takken, die hij amper kan mee sjouwen. 
 Ik vind het bij OOTD foto's altijd zo mooi als de achtergrond onscherp is. Dit effect heb ik geoefend in deze foto. Best goed gelukt, vind ik zelf.
 Dit huis staat midden in het bos. Dat zou toch ieder zijn droom zijn. Heerlijk weg van alles en iedereen. Rust en stilte. Wel wat eng, als je alleen thuis bent..
Deze foto heb ik al ge-instragam-d(is dat een woord?!). Een prachtig effect geeft de zon achter de boom.  

En dit is de allerlaatste foto en ook deze staat al op mijn instagram. Ik zit op een houten bankje weg te dromen over waar ik later zal gaan wonen. Op zo'n rustige plek als hier of midden in de stad? Met Binky naast mij druk opzoek naar konijnen.

Ik hoop dat jullie deze foto's leuk vonden om te bekijken. Nu hebben jullie een klein idee van wat ik zo al zie op onze zondagse familie trip naar het bos. Ik heb natuurlijk nog veel meer foto's geschoten, maar misschien zien jullie die nog een andere keer. Mijn kopje thee met een vanille-goedje erin zit op mij te wachten, dus die ga ik nu lekker opdrinken. 


Liefs, 
Masha


Geen opmerkingen:

Een reactie posten